Často píšeme o novinkách z produktové série Volkswagen, nových technologiích apod. Avšak dnes bych chtěl poukázat i na jiné aktivity této automobilky. Jako každá firma, tak i VW samozřejmě pečuje o svou značku, svůj cenný brand. Nejedná se pouze o klasické PR, nudný marketing a usedlou reklamu.

Volkswagen přišel s kampaní „The Fun Theory„, tedy Teorie zábavy. Kampaň je již staršího data, avšak stále poutá pozornost.

Jedná se o sérii video experimentů, které si dávají za cíl porovnat, jak se změní chování lidí, když se do běžných životních situací vloží prvek zábavy a inovace. Geniální na tom celé je, že se videa nejeví jako klasická reklama. Všimněte si, že značka Volkswagen není vůbec prioritní a je zmíněna až na konci. Videa jsou zábavná a evokují pocit inovace, nekonvenčního myšlení a především jsou virální.

Všechny videa naleznete na oficiálních stránkách TheFunTheory.com. To nejúspěšnější však naleznete níže, na youtube si vysloužilo kolem 15 milionů zhlédnutí. A co vy, které se vám líbilo nejvíce?