Nejen větší firmy, ale i mnoho začínajících podnikatelů dříve či později řeší otázku, jaký typ automobilu pořídit do firmy.
Prvním a logicky nejdůležitějším hlediskem pro výběr je konkrétní funkce vozu. Když to přeženeme, tak obchodní zástupce internetové firmy opravdu nepotřebuje objíždět své klienty ve velkém užitkovém voze a zároveň ani řidič stěhovací služby nepřeveze mnoho nábytku ve firemním osobáku.
Univerzální rada pravděpodobně neexistuje. Každý musí zvážit své individuální potřeby, nejlépe i s krátkodobým výhledem do budoucna. Ideální variantou je vyzkoušet ještě před zakoupením konkrétní nebo obdobný vůz v praxi.
Druhým zásadním parametrem je cena. Výše ceny se nám váže nejen ke značce vozu, ale i k jeho stáří, výbavě, stavu a podobně.
Pokud přemýšlíte o pořízení nového či zánovního auta, ale zároveň chcete ušetřit, může pro vás být dobrou alternativou referenční vůz. Zpravidla se jedná o automobil, který vlastnil pouze jeden majitel, je ve velmi dobrém stavu, má najeto pouze několik tisíc kilometrů a má zapsané veškeré servisní záznamy v originální servisní knížce. U spolehlivých prodejců je možné sehnat i kvalitní ojeté vozy, mezi kterými obvykle najdeme i několik zmíněných referenčních automobilů. Další výhodou je i spolehlivý a cenově dostupný pozáruční servis vozů Volkswagen.
Zejména pro přepravu zboží či materiálu jsou vhodné užitkové vozy. Můžeme je dělit na malé užitkové vozy a užitkové vozy do 3,5 tuny. Mezi špičku na trhu patří dlouhodobě užitkové vozy Volkswagen. Příkladem je Volkswagen Transporter, který zvítězil v anketě Flotila roku 2013 v segmentu malých užitkových vozů.
Vítězství ve stejné anketě získal i Volkswagen Multivan. Konkrétně v kategorii MPV, ve které se porovnávají vozy určené především k přepravě více osob. Na třetím místě se umístil neméně oblíbený Volkswagen Caddy.
Komerční sdělení