Dostali jste se do finanční tísně a rozhodli jste se kvůli tomu prodat své auto? Nebo se chystáte koupit nové, ale potřebujete nejdříve uvolnit místo v garáži a zároveň i získat peníze z prodeje vašeho dosavadního vozu? Pokud ano, tak pro vás máme několik tipů, které vám můžou při prodeji ušetřit čas a peníze.

V tomto článku se zaměříme na způsob prodeje auta svépomoci. Úplně přeskočíme prodej vozu skrze klasický autobazar, což se spoustě lidí může jevit jako ta nejlepší varianta, ale my si to nemyslíme. Nejlepší možná v tom případě, že potřebujete nutně hotovost do několika dnů, ale zároveň jste ochotni hodně snížit své požadavky na výslednou prodejní cenu.

Kde nejvýhodněji prodat auto?

V dnešní době nám již přijde samozřejmostí využít při prodeji internet. Konkrétně doporučujeme si vybrat některé z větších webových stránek, které se specializují pouze na internetovou inzerci a zároveň mají propracovanou sekci inzerce aut.

Jako příklad můžeme uvést inzertní server Megainzerce.cz, který umožňuje vložit libovolný inzerát, a to zcela zdarma. Navíc si můžete váš inzerát nechat za pár korun zvýraznit nebo topovat (lze i obojí), což znamená, že si váš inzerát prohlédne více lidí a budete mít tak více zájemců v kratším čase, takže můžete ve výsledku prodat auto za více peněz.

Jak správně vyplnit inzerát?

Začneme nejdříve tím, co rozhodně nedělat – nevymýšlejte si a nic neskrývejte. Pokud to uděláte, tak možná budete mít v počátku více zájemců, ale stejně se na to později přijde, takže tím akorát bude ztrácet čas a samozřejmě si poškodíte i svou pověst.

Správný inzerát by měl mít již ve svém názvu stručný popis vozu. To je zpravidla značka auta, název konkrétního modelu a rok výroby. Pomůže i uvedení druhu paliva, počtu najetých kilometrů nebo uvedení objemu a výkonu motoru.

Tyto a další důležité technické specifikace by měly být uvedeny v detailu inzerátu, například i kód VIN. Samozřejmostí je několik fotek z interiéru a exteriéru, ale můžete např. nafotit i poslední servisní prohlídku. Nezapomeňte ale také zmínit případné závady, důvod prodeje, počet předcházejících majitelů a samozřejmě i aktuální kontakt na vás a cenu.

Komerční sdělení